×
×

ویدئویی از حضور این هنرمند فقید در سومین جشن سالانه «موسیقی ما»

  • کد نوشته: 110324
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۲ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • هجدهم مهرماه سال ۹۴، شبی که «حبیب» ۶ سال پس از بازگشت به ایران، با حضور در سومین جشن سالانه «موسیقی ما» برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی در یک برنامه رسمی در سرزمین مادری‌اش روی استیج رفت و حرف زد، کسی فکر نمی‌کرد که این «اولین» حضور تبدیل به «آخرین» شود و او […]

    ویدئویی از حضور این هنرمند فقید در سومین جشن سالانه «موسیقی ما»
  • ۱۰۴۶۲۷۳۰_۱۰۱۵۴۳۹۹۰۵۹۱۱۵۵۱۵_۴۱۵۵۹۹۵۶۰۹۱۵۱۵۷۶۰۸۳_n1هجدهم مهرماه سال ۹۴، شبی که «حبیب» ۶ سال پس از بازگشت به ایران، با حضور در سومین جشن سالانه «موسیقی ما» برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی در یک برنامه رسمی در سرزمین مادری‌اش روی استیج رفت و حرف زد، کسی فکر نمی‌کرد که این «اولین» حضور تبدیل به «آخرین» شود و او دیگر مجال پیدا نکند روی صحنه پای بگذارد.

    حبیب در سخنان چند دقیقه‌ای‌اش حرفهایی زد که امروز -روز فوتش- بیشتر از قبل تلخ و تکان‌دهنده است. «مرد تنهای شب» که شش سال شب و روزش را با حسرت و امید بازگشت به صحنه سپری کرده بود، با اشاره به حضور در ردیف اول تالار وحدت و در کنار بزرگان موسیقی ایران، گفت: «من این لیاقت را ندارم که در ردیف جلو بنشینم. خیلی مانده تا بتوانم در صف جلو جایگاه داشته باشم. ترجیح می‌دهم همیشه در آخر باشم. خوشحالم که برای اولین بار بعد از شش سال سکوت می‌توانم صحبت کنم.»

    اولین و آخرین سخنان حبیب در تنها مراسم رسمی‌ای که پس از بازگشت به ایران در آن حضور یافت را مشاهده و دانلود کنید.

    https://musiceiranian.ir/?p=110324
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *