×
×

درخواست خانه موسیقی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

  • کد نوشته: 110316
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۲۲ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۶ دیدگاه
  • خانه موسیقی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد مراسم تشییع پیکر زنده یاد حبیب محبیان از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) صورت بگیرد خانه موسیقی با انتشار اطلاعیه ای از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد مراسم تشییع پیکر زنده یاد حبیب محبیان از مقابل تالار وحدت به […]

    درخواست خانه موسیقی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ۲۰۳۵۶۵۴خانه موسیقی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد مراسم تشییع پیکر زنده یاد حبیب محبیان از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) صورت بگیرد

    خانه موسیقی با انتشار اطلاعیه ای از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد مراسم تشییع پیکر زنده یاد حبیب محبیان از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) صورت بگیرد.

    در این اطلاعیه آمده است:

    «در پی درگذشت حبیب محبیان(خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ) خانه موسیقی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا مجوز لازم برای برگزاری مراسم تشییع این هنرمند از مقابل تالار وحدت را صادر نماید. همچنین خانه موسیقی از این وزارتخانه خواسته تا پیکر زنده یاد محبیان در قطعه هنرمندان بهشت زهرا بخاک سپرده شود. لازم به توضیح است درخواست خانه موسیقی از وزارت ارشاد در حال پیگیری است و نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید. »

    حبیب محبیان، متولد ۴ مهر ۱۳۳۱ در تهران، از خوانندگان و آهنگسازان مشهور موسیقی پاپ محسوب می شد. او در سال ۱۳۶۰ ایران را ترک کرد و در لس آنجلس آمریکا ساکن شد. این خواننده موسیقی پاپ در سال ۱۳۸۸ خواستار حضور در کشور شد و همراه خانواده اش به ایران بازگشت و در رامسر اقامت کرد.

    حبیب محبیان خواننده، آهنگساز، نوازنده و ترانه‌سرای موسیقی پاپ صبح امروز(جمعه) بر اثر ایست قلبی در روستای نیاسته کتالم رامسر درگذشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=110316
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *