×
×

کنسرتی با جلوه‌های ویژه

  • کد نوشته: 110285
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۰ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت موسیقی «دخت پری‌‌وار» با خوانندگی علیرضا قربانی شامگاه چهارشنبه ۱۹ خردادماه در تالار وحدت برگزار شد، کنسرتی که در آن از جلوه‌های ویژه بصری نیز استفاده شده بود. شامگاه ۱۹ خردادماه جدیدترین کنسرت علیرضا قربانی با پخش نماهنگ «پرده نشین» در تالار وحدت آغاز شد. در نیمه‌های این نماهنگ قربانی نیز روی صحنه تالار […]

    کنسرتی با جلوه‌های ویژه
  • ۲۱۰۲۴۰۳کنسرت موسیقی «دخت پری‌‌وار» با خوانندگی علیرضا قربانی شامگاه چهارشنبه ۱۹ خردادماه در تالار وحدت برگزار شد، کنسرتی که در آن از جلوه‌های ویژه بصری نیز استفاده شده بود.

    شامگاه ۱۹ خردادماه جدیدترین کنسرت علیرضا قربانی با پخش نماهنگ «پرده نشین» در تالار وحدت آغاز شد. در نیمه‌های این نماهنگ قربانی نیز روی صحنه تالار وحدت حضور پیدا کرد و این قطعه را که همراه با جلوه‌های ویژه تصویری بود، اجرا کرد.

    «آخرین جرعه جام» دومین قطعه کنسرت «دخت پری‌وار» بود که توسط علیرضا قربانی اجرا شد و بعد از آن نوبت به اجرای قطعه بی‌کلام «مرثیه» رسید. اجرای قطعات ابتدایی این کنسرت با جلوه‌های ویژه تصویری همراه بود که حال و هوای خاصی به تالار وحدت داد.

    قربانی بعد از اجرای این قطعات ضمن خیر مقدم به حاضران در تالار وحدت،‌ اظهار کرد: چند روزی را به صورت طاقت فرسا کار کردیم تا با همه سختی‌ها و در عین حال کمک‌هایی که بود، شرایط برای اجرای این کنسرت محیا شود. دوستان در دفتر موسیقی، بنیاد رودکی و به خصوص دوستان در تالار وحدت به ما کمک کردند تا شرایط برای برگزاری این کنسرت فراهم شود.

    وی در ادامه اعلام کرد که قطعات این کنسرت به همراه جلوه‌های ویژه تصویری اجرا می‌شوند.

    قطعات «عتاب یار»، «دوستت دارم» و «دلی در آتش» نیز در بخش اول کنسرت «دخت پری‌وار» توسط علیرضا قربانی و گروه نوازندگان کنسرت، اجرا شدند.

    بخش دوم کنسرت نیز به اجرای قطعات «دریای بی‌پایان»، «نگاه»، قطعه بی‌کلام «راز»، «صبح آزادی» و «دخت پری‌وار» اختصاص داشت. اجرای قطعه «صبح آزادی» با اجرای حرکات توسط سروش کریمی‌نژاد همراه بود.

    قطعه پایانی بخش دوم کنسرت «دخت پری‌وار» نیز که با استقبال حاضران در تالار وحدت همراه بود، «ارغوان» نام داشت.

    بعد از اجرای این قطعات، علیرضا قربانی ضمن تشکر از مهیار علیزاده آهنگساز آلبوم‌ «دخت پری‌وار» و رضا موسوی کارگردان این کنسرت، از آن‌ها دعوت کرد تا روی صحنه حاضر شوند.

    اجرای قطعه موسیقایی مجموعه تلویزیونی «شب دهم» نیز که با استقبال حاضران و علاقه‌مندان در تالار وحدت همراه شد، پایان بخش اولین شب کنسرت «دخت پری‌وار» علیرضا قربانی بود.

    علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله مهمانان ویژه اولین شب کنسرت «دخت پری‌وار» علیرضا قربانی بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=110285
       
    برچسب ها علیرضا قربانی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *