×
×

با آهنگسازی عیسی غفاری

  • کد نوشته: 110259
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲۰ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logo«طعم تصنیف» آلبوم خواننده موسیقی کلاسیک ایرانی «پوریا اخواص» با آهنگسازی «عیسی غفاری» به تازگی توسط نشر موسیقی نوفه منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شده است.
    +کاورهای آلبوم «طعم تصنیف» را در ادامه ببینید

    با آهنگسازی عیسی غفاری
  • آلبوم «طعم تصنیف»

    آلبوم «طعم تصنیف»

    «طعم تصنیف» آلبوم خواننده موسیقی کلاسیک ایرانی «پوریا اخواص» با آهنگسازی «عیسی غفاری» به تازگی توسط نشر موسیقی نوفه منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «طعم تصنیف» شامل نه قطعه است و اشعار این قطعات از میان آثار شاعران بزرگ پارسی «سعدی»، «حافظ» و «مولانا» انتخاب شده است.

    در این اثر «عیسی غفاری»(تار)، «پویان جمشیدی» (دایره و سازهای کوبه ای)، «سهیل صادقی» و «علیرضا دریایی»(کمانچه)، «بابک میرازیی»(عود) و «حامد زند کریمخانی»(تنبک) به نوازندگی پرداخته اند.

    «پوریا اخواص» درباره این اثر می‌گوید: «این آلبوم نسبت به آثار اخیری که از من منتشر شده بافت سنتی و کلاسیک تری دارد. نام آلبوم از یکی از اشعار «سهراب سپهری» با عنوان «من از طعم تصنیف در متن ادارک یک کوچه تنهاترم» برگرفته شده است.»

    آلبوم «طعم تصنیف» در دستگاه نواست و یک آواز دشتی در آن خوانده شده است. همچنین فرم‌های چهار مضراب، تصنیف و ساز و آوازهای بلندی در آن شنیده می‌شود.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «طعم تصنیف» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «طعم تصنیف» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید  (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «طعم تصنیف» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=110259
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *