×
×

از صبح امروز (۱۷ خرداد ماه)

  • کد نوشته: 109964
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۷ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۷ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoهشتمین آلبوم مستقل «محسن چاوشی» با عنوان «امیر بی‌گزند» پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام از صبح امروز (۱۷ خرداد ماه) به صورت گسترده در تهران و شهرستان منتشر شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +کاورهای آلبوم «امیر بی‌گزند» را در ادامه ببینید

    از صبح امروز (۱۷ خرداد ماه)
  • photo_2016-06-05_14-25-15هشتمین آلبوم مستقل «محسن چاوشی» با عنوان «امیر بی‌گزند» پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام از صبح امروز (۱۷ خرداد ماه) به صورت گسترده در تهران و شهرستان منتشر شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، محسن چاوشی که پیش از این آلبوم‌های یه شاخه نیلوفر، ژاکت، حریص، سنتوری، پرچم سفید، من خود آن سیزده‌ام و پاروی بی قایق را منتشر کرده بود و در همه این سال‌ها طرفداران زیادی را نیز به سمت آثار خود کشانده، هشتمین آلبوم مستقل خود را از صبح امروز به تهیه کنندگی «سیدهادی حسینی» روانه بازار موسیقی کشور کرد.

    در آلبوم «امیر بی‌گزند» از اشعار بزرگان حوزه شعر و ادب پارسی از قبیل مولانا و سعدی استفاده شده است و در کنار شعرهای این بزرگان، ترانه‌هایی از حسین صفا، علی‌اکبر یاغی‌تبار و پدرام پاریزی نیز با صدای محسن چاوشی به گوش می‌رسند و کلیه ملودی های آلبوم جدید چاوشی از ساخته های خود این هنرمند است و بهروز صفاریان، کوشان حداد، فرشاد حسامی، عادل روحنواز و بابک نقوی نیز به همراه خود محسن چاوشی تنظیم قطعات آلبوم «امیر بی‌گزند» را بر عهده داشته‌اند. در این اثر که از طریق بییپ تونز قابل خریداری دیجیتال است، بهروز صفاریان هم به عنوان مدیر هنری این آلبوم معرفی شده است و مهدی معزی نیز مدیر اجرایی آلبوم «امیر بی‌گزند» است. ناگفته نماند که سینا سرلک نیز در قطعه «پریشان» با چاوشی همخوانی کرده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «امیر بی‌گزند» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «امیر بی‌گزند» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید  (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «امیر بی‌گزند» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=109964
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *