×
×

توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار»

  • کد نوشته: 109628
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۲ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • تازه ترین آلبوم گروه «ضربانگ» در حالی منتشر شد که تور اروپایی این مجموعه موسیقایی تا پایان خرداد ماه میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی است.+«ضربانگ» پیش از انتشار این اثر، آلبوم «رقص دریا» را در سال ۹۰ با همکاری هنرمندانی چون حکیم لودین و ماتئوس تیسا هوریدیس منتشر کرده بود!

    توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار»
  •  آلبوم «نای کوبان»

    آلبوم «نای کوبان»

    تازه ترین آلبوم گروه «ضربانگ» در حالی منتشر شد که تور اروپایی این مجموعه موسیقایی تا پایان خرداد ماه میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم موسیقی «نای کوبان» تازه ترین اثر صوتی گروه «ضرباهنگ» همزمان با برگزاری تور کنسرت های اروپایی این مجموعه موسیقایی توسط موسسه فرهنگی هنری «نغمه حصار» روانه بازار موسیقی شد.

    در این آلبوم بی کلام رضا سامانی، بهنام سامانی به عنوان نوازندگان سازهای کوبه ای و داود ورزیده نوازنده نی با استفاده از نواها، ملودی های بومی و محلی و ریشه هایی از موسیقی عرفانی آثاری را با محوریت قرار دادن ساز نی به علاقه مندان موسیقی ارائه داده اند.

    این گروه موسیقایی که خرداد ماه امسال در شهرهای مختلف کشورهای آلمان و سوییس تور کنسرت های خود را برگزار می کند پیش از انتشار این اثر، آلبوم «رقص دریا» را در سال ۹۰ با همکاری هنرمندانی چون حکیم لودین و ماتئوس تیسا هوریدیس منتشر کرده بود.

    https://musiceiranian.ir/?p=109628
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *