×
×

با درخواست‌های متعددی برای خواننده ارزشی شدن مواجه هستیم

  • کد نوشته: 109605
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۲ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • نشست اولین جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی همراه با رونمایی از ویدیو کلیپ «فاتح خیبر» برگزار شد.
    +دوره جدید جشنواره «ققنوس» بسیار پویاتر از دوره اول خواهد بود چون تولیداتی بسیار پویا خواهد داشت
    +ما ویدیو کلیپ را یک ژانر می‌دانیم. ما نخبگان و بهترین کلیپ‌سازان شبکه هایی از آن دست و نخبگانی را که تا به حال کارهای مجاز نداشتند، جذب کردیم

    با درخواست‌های متعددی برای خواننده ارزشی شدن مواجه هستیم
  • ۱۳۹۵۰۳۱۱۰۰۰۵۳۰_PhotoAنشست اولین جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی همراه با رونمایی از ویدیو کلیپ «فاتح خیبر» برگزار شد.

    محسن تهرانی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری «کساء» با اشاره به حجم تولیدات و فعالیت‌های این مرکز با موضوع انقلاب اسلامی گفت: «دفتر سرود ما با حضور بزرگانی چون استادان پیرنیاکان، بهشتی و سراج فعالیت می‌کند. بسیاری از افرادی که می‌خواستند مسیر شهرت را سریع طی کنند به سراغ موسیقی انقلاب اسلامی می‌آمدند تا با اجرای چند قطعه سفارشی به هدف خود برسند و به همین دلیل روزانه در مؤسسه «کساء» با درخواست‌های متعددی برای خواننده ارزشی شدن مواجه هستیم که می‌خواهند خیلی سریع و راحت به شهرت برسند اما نگاه ما تخصصی است و تا کنون از حضور ۱۲ خواننده تخصصی موسیقی انقلاب اسلامی بهره‌مند هستیم.»

    وی در ادامه با بیان اینکه بر این شدیم تا جشنواره‌ای را با هدف استعدادیابی برگزار کنیم، گفت: «قصد داریم از آهنگسازانی که از دانشگاه‌های موسیقی فارغ التحصیل می‌شوند ولی حمایتی از آن‌ها نمی‌شود، حمایت کنیم. فراخوانی را منتشر می‌کنیم تا بر اساس اشعاری که در پنج قطعه سروده شده، آهنگسازان آثار خود را ارائه دهند. بعد از بررسی آثار رسیده به آهنگساز، ترانه، خواننده جوان، بهترین تنظیم‌کننده خلاق موسیقی و بهترین ویدئو موزیک سال، جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی اهدا خواهد شد.»

    تهرانی در بخشی دیگری از نشست گفت: «ما موسیقی عشق را از موسیقی انقلاب اسلامی جدا نمی‌کنیم. بنا نداریم که موسیقی زیرزمینی را جذب کنیم ولی قصد داریم با خیلی از فعالان موسیقی که حتی مجوز هم ندارند، مفاهیم و موضوعات فرهنگی را انتقال دهیم. البته قرار نیست برای کسی مجوز فراهم کنیم ولی از استعدادهای پرمخاطب حمایت می‌کنیم تا به تولیدات پرمحتوا برسیم.»

    وی با اشاره به این که عشق‌های خانوادگی بر مبنای زندگی ایرانی اسلامی، مدنظر ما است و همان اندازه که موضوع دفاع مقدس برای ما مهم است، موضوع عشق‌های پاک هم مورد توجه ما است، نیز گفت: «ما ویدیو کلیپ را یک ژانر می‌دانیم. ما نخبگان و بهترین کلیپ‌سازان شبکه هایی از آن دست و نخبگانی را که تا به حال کارهای مجاز نداشتند، جذب کردیم و آن‌ها تمایل زیادی به فعالیت در داخل کشور دارند.»

    مدیرعامل مؤسسه «کساء» در پایان نشست گفت: «دوره جدید جشنواره «ققنوس» بسیار پویاتر از دوره اول خواهد بود چون تولیداتی بسیار پویا خواهد داشت. با حضور کلیپ‌سازان شبکه pmc دوره‌های آموزشی برگزار می‌کنیم تا ظرفیت‌های جدیدی را پرورش دهیم تا در عرصه موسیقی انقلاب اسلامی فقط کار خوب را نشر دهیم. قرارمان این است که دیگر کار ضعیف در حوزه موسیقی انقلاب اسلامی نشنویم و کارهایی که تولید می‌شوند، ظرفیت شنیده شدن داشته باشند.»

    https://musiceiranian.ir/?p=109605
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *