×
×

یادی از هنرمندان درگذشته در کنسرت «رضا صادقی»

  • کد نوشته: 109574
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۱ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • کنسرت رضا صادقی خواننده پاپ کشور شب گذشته ۱۰ خرداد ماه با حضور چهره های هنری و ورزشی برگزار شد و این خواننده در کنسرتش به هنرمندانی اشاره کرد که هنر به حرمت شان پابرجاست. کنسرت رضا صادقی شب گذشته ۱۰ خرداد ماه با اجرای ۱۷ قطعه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد. […]

    یادی از هنرمندان درگذشته در کنسرت «رضا صادقی»
  • ۱۹۷۷۲۲۱کنسرت رضا صادقی خواننده پاپ کشور شب گذشته ۱۰ خرداد ماه با حضور چهره های هنری و ورزشی برگزار شد و این خواننده در کنسرتش به هنرمندانی اشاره کرد که هنر به حرمت شان پابرجاست.

    کنسرت رضا صادقی شب گذشته ۱۰ خرداد ماه با اجرای ۱۷ قطعه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد. این خواننده پاپ که با قطعه «کلافه» روی صحنه آمد و با تشویق طرفدارانش مواجه شد بعد از اولین اجرا گفت: بعد از مدت ها سعادت دارم روی صحنه در کنار شما باشم و قول می دهم کمتر حرف بزنم و بیشتر برای تان بخوانم.

    وی بیان کرد: این صحنه پابرجاست به حرمت آنهایی که جان دادند تا ما جان بگیریم. هم کسانی که برای میهن مان فداکاری کردند و هم هنرمندانی مثل ناصر عبدالهی، استاد بابک بیات که حسرت شاگردی اش به دلم ماند و مرتضی پاشایی که در قلب همه ما جا دارد. همچنین به حرمت پدر و مادرانی که جایشان را هیچ چیزی در دل ما پر نمی کند.

    رضا صادقی همچنین به هنرمندان حاضر در این مراسم اشاره کرد و گفت: امشب یکی از بازیگرانی که محبوب همه شماست در جمع ما حضور دارد. کسی که من هم در تنها تجربه سینمایی ام افتخار همکاری با او را داشتم و متوجه شدم که صدای بسیار زیبایی دارد. او کوروش تهامی است که امیدوارم روزی همه شما صدایش را بشنوید.

    علی انصاریان بازیکن سابق فوتبال نیز از دیگر مهمانان مراسم بود که صادقی در معرفی او به تهیه کننده شدنش اشاره کرد. بابک صحرایی شاعر و مهرداد نصرتی خواننده هم دیگر مهمانان این کنسرت بودند.

    قطعه دوم این کنسرت «بخند» بود که با همراهی حاضرین فضا را پر انرژی کرد. این خواننده بعد از اجرای قطعه «احساس رویایی» بیان کرد که آهنگ بعدی را به تمام زنان و دختران سرزمینش تقدیم می کند و معتقد است اگر پرچم مردان ایرانی برافراشته به این دلیل است پشت شان بانوی پرچمداری ایستاده است.

    آهنگ «می خواست»، «حیف»، «شونه به شونه»، «ماه و مهتاب»، «فال» دیگر قطعاتی بود که در این شب اجرا شد تا نوبت به قطعه پرطرفدار «وایسا دنیا» رسید که بسیار استقبال شد و در ادامه «کفش آهنی» هم خوانده شد.

    پس از اجرای «شب بارونی»، مرتضی کریمی نوازنده عود همه را به تک نوازی فولکلوریک جنوبی مهمان کرد و رضا صادقی بعد از آن قطعه بومی «شب تا سحر» را خواند که جنوبی های حاضر در سالن بسیار از آن استقبال کردند.

    رضا صادقی قبل از اجرای آهنگ پرخاطره «مشکی رنگ عشقه» از اجرای اولین کنسرتش در کاخ سعدآباد گفت و به دشواری های آن روزگار اشاره کرد که برگزاری چنین برنامه هایی با مشقت همراه بود. پوریا نیک پور رهبر ارکستر نیز قطعه ای شنیدنی «خواب های طلایی» را با پیانو اجرا کرد.

    رضا صادقی بعد از خواندن قطعه «عاشقتم» به کنسل شدن متعدد کنسرت ها اشاره کرد و افزود: در چنین شرایطی موسسه «آوای هنر» واقعا همت به خرج داد تا فضایی فراهم کند که من بتوانم بار دیگر شما را از نزدیک ببینم و شبی به یاد ماندنی داشته باشیم. «ادعا» و «دوستت دارم خدا» آخرین قطعاتی بودند که اجرا شد.

    امیر شهابی کیبورد، فاضل پیش گیتار آکوستیک و الکتریک، مرتضی کریمی عود، عمید بنکدار گیتار باس، حسین کیانی، حسن فراهانی و حسین شریفی ترومپت، داریوش بیژنی ساکسیفون، سعید صارمی پرکاشن، عرفان پاشا ویولن، امین ابراهیمی ساکسیفون و فلوت، کیوان ملک پرکاشن، آرش مقدم درامز و پویا نیک پور نوازنده کیبورد و رهبر ارکستر اعضای ارکستر مشکی پوشان شب گذشته بودند که رضا صادقی را همراهی کردند.

    https://musiceiranian.ir/?p=109574
       
    برچسب ها رضا صادقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *