×
×

مهمان داریم!

  • کد نوشته: 109537
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۰ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «داماهی» چند ماه بعد از انتشار اولین آلبوم رسمی و برگزاری چند کنسرت، در تدارک تولید دومین آلبوم خود در بازار رسمی موسیقی است. دارا دارایی نوازنده و سرپرست گروه موسیقی «داماهی»  درباره تازه ترین فعالیت های این گروه گفت: هم اکنون مشغول ضبط تازه ترین آلبوم‌مان هستیم و تمام تلاشمان را به […]

    مهمان داریم!
  • ۲۰۹۲۰۰۰گروه موسیقی «داماهی» چند ماه بعد از انتشار اولین آلبوم رسمی و برگزاری چند کنسرت، در تدارک تولید دومین آلبوم خود در بازار رسمی موسیقی است.

    دارا دارایی نوازنده و سرپرست گروه موسیقی «داماهی»  درباره تازه ترین فعالیت های این گروه گفت: هم اکنون مشغول ضبط تازه ترین آلبوم‌مان هستیم و تمام تلاشمان را به کار بسته ایم تا فضای این آلبوم نسبت به کارهای قبلی گروه حال و هوای متفاوت تری داشته باشد.

    وی افزود: تا کنون موفق به تولید سه قطعه جدید شده ایم و آنچنان عجله ای هم برای تولید سریع قطعات نداریم چراکه طبیعتا اگر عجله چاشنی کار باشد در کیفیت کارها نیز تاثیر منفی می گذارد.

    دارایی با اشاره به ترکیب گروه «داماهی» در این آلبوم بیان کرد: گروه تغییر خاصی نکرده و اعضای اصلی همگی در مجموعه «داماهی» حضور دارند. البته بنا داریم از چند نوازنده مهمان جنوبی نیز برای حضور در گروه دعوت کنیم که هنوز اسامی آنها قطعی نشده است.

    این نوازنده گیتار در بخش دیگری از صحبت های خود به برنامه های دیگر گروه «داماهی» نیز اشاره کرد و گفت: هنوز برنامه مشخصی برای برگزاری کنسرت نداریم اما بعد از پایان ایام ماه مبارک رمضان برنامه ریزی هایی برای برگزاری کنسرت داریم که به محض قطعی شدن درباره آن اطلاع رسانی می شود. همچنین برنامه ریزی هایی برای حضور گروه در یکی از فستیوال های موسیقایی کشور اسپانیا انجام گرفته که امیدوارم شرایط حضور در این رویداد نیز فراهم شود.

    گروه «داماهی» متشکل از رضا کولخانی، ابراهیم علوی، حمزه یگانه، دارا دارایی و شایان فتحی در جریان فستیوال موسیقی تلفیقی در سال ۱۳۹۱ در تهران شکل گرفت. داماهی در فرهنگ بومی جنوب ایران به‌ معنی ماهی بزرگ است. در افسانه‌های جنوب ایران از ماهی بزرگی یاد شده که در خلیج فارس می‌زیسته و در بطن خود شهری آرمانی داشته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=109537
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *