×
×

برپایی کنسرت در رودکی

  • کد نوشته: 109445
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۹ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • مستر کلاس یارُوسلاو سوییِتسِنی ویولنیست برجسته چک به همت آکادمی موسیقی «پنج خط»، روز دوشنبه ۱۰ خردادماه در تهران برگزار می‌شود. در این مستر کلاس که با همکاری سفارت چک برگزار مى شود، یارُوسلاو سوییِتسِنی نوازنده ویولن کشور چک با ۲۰ شرکت کننده به تبادل اطلاعات موسیقایی و بررسی رپرتوار اجرایی این نوازندگان می پردازد. […]

    برپایی کنسرت در رودکی
  • ۲۰۹۱۱۸۶مستر کلاس یارُوسلاو سوییِتسِنی ویولنیست برجسته چک به همت آکادمی موسیقی «پنج خط»، روز دوشنبه ۱۰ خردادماه در تهران برگزار می‌شود.

    در این مستر کلاس که با همکاری سفارت چک برگزار مى شود، یارُوسلاو سوییِتسِنی نوازنده ویولن کشور چک با ۲۰ شرکت کننده به تبادل اطلاعات موسیقایی و بررسی رپرتوار اجرایی این نوازندگان می پردازد. این نوازنده همچنین بعد از برگزاری این کارگاه آموزشی، ساعت ۲۱ در تالار رودکی به اجرای کنسرت خود می پردازد.

    آکادمی موسیقی «پنج خط» طی یکسال گذشته به صورت تخصصی ورکشاپ های موسیقی متعددی را با حضور نوازندگان و آهنگسازان برجسته بین المللی برگزار کرده است که برگزاری مسترکلاس نوازنده چک از آخرین فعالیت های این آکادمی محسوب می شود.

    یاروسلاو اسوییتسنی از برجسته ترین نوازندگان ویولن معاصر چک و شخصیتی ممتاز در موسیقی چک است. کار حرفه ای وی به عنوان تکنواز از دوران تحصیل او در کنسرواتووار پراگ و آکادمی هنرهای نمایشی، تحت نظر استادانش پروفسور فرانتیشک پُوسپیشِیل و پروفسور واتسلاو اسنیتیل، آغاز شد. او مروج مشهور نوازندگی ویولن است که به ویژه پروژه های اجرای تلویزیونی، رادیویی و کنسرت‌هایش مخاطب‌هایی از همه گروه‌های سنی را به خود جذب کرده است.

    تورهای کنسرت و اجراهای جشنواره ای پرشمار یاروسلاو اسوییتسنی در کشورهایی چون ایالات متحده آمریکا، کانادا، مکزیک، برزیل، کوبا، تمامی کشورهای اروپا، ترکیه، مصر، الجزایر، لیبی، مراکش، لبنان، اردن، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، هندوستان، اندونزی، تایلند و فیلیپین … برگزار شده است.

    https://musiceiranian.ir/?p=109445
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *