×
×

سرنوشت مکتب‌خانه آواز

  • کد نوشته: 109432
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۹ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از تازه ترین اقدامات این مجموعه برای آماده سازی «ارکستر شهر تهران» سخن گفت. بابک ربوخه درباره تازه ترین اقدامات بخش موسیقایی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای آماده سازی «ارکستر شهر تهران» به رهبری اسماعیل تهرانی بیان کرد: خوشبختانه با آغاز ثبت‌نام هنرمندان برای حضور در […]

    سرنوشت مکتب‌خانه آواز
  • ۲۰۰۶۲۷۰مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از تازه ترین اقدامات این مجموعه برای آماده سازی «ارکستر شهر تهران» سخن گفت.

    بابک ربوخه درباره تازه ترین اقدامات بخش موسیقایی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای آماده سازی «ارکستر شهر تهران» به رهبری اسماعیل تهرانی بیان کرد: خوشبختانه با آغاز ثبت‌نام هنرمندان برای حضور در ارکستر شهر تهران طبق مقرراتی که در فراخوان اصلی اطلاع رسانی شده بود استقبال بسیار خوبی از این مجموعه انجام گرفته و من فکر می کنم روند ثبت نام متقاضیان تا پانزده روز دیگر ادامه پیدا می کند.

    وی ادامه داد: پیش بینی ما این است که تا پانزده روز دیگر ثبت نام هنرجویان به طور کامل پایان یابد و اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد با یاری خداوند تا یک ماه آینده اولین تمرین ارکستر شهر تهران برگزار می شود که به طور حتم برنامه های خوبی برای آن در نظر گرفته ایم و به زودی پس از دست یافتن به چارچوب منسجم این مجموعه، برنامه کنسرت ها نیز اعلام خواهد شد.

    این کارشناس موسیقی درباره کم شدن فعالیت های امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حوزه موسیقی نواحی بیان کرد: هیچ کم کاری صورت نگرفته است، اتفاقا ما برنامه ریزی های منجسمی داریم تا بتوانیم در این حوزه با جزییات بیشتری کارها را هدایت کنیم و در همین راستا بخشی از فرهنگسراها و خانه های فرهنگ مناطق مختلف شهر تهران را فعال تر کرده ایم. به هر حال برگزاری جشنواره موسیقی «پیامبر مهربانی» نشان داد که هم مردم و هم بدنه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران استقبال بسیار خوبی از جریان ارزشمند موسیقی نواحی ایران به عمل می آورد. کما اینکه برنامه ریزی های ما به شکلی است که بتوانیم دوره دوم این رویداد را با قدرت بیشتری برگزار کنیم.

    ربوخه درباره مکتب خانه آواز ایرانی نیز گفت: ثبت نام در این مکتب خانه ها مدتی است که آغاز شده اما لازم است هم اطلاع رسانی بیشتری در این زمینه صورت گیرد و هم امکاناتی فراهم شود که هنرجویان شهرستانی نیز با استفاده از سوبسیدهای مختلف شرایط حضور در این برنامه های ارزشمند را داشته باشند.

    https://musiceiranian.ir/?p=109432
       
    برچسب ها بابک ربوخه

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *