×
×

هفتم خردادماه

  • کد نوشته: 108929
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۵ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • نشست «گذر موسیقی» با حضور «تنگیز شاولو خاشویلی» برگزار می‌شود. پنجاه و سومین نشست «گذر موسیقی» با حضور تنگیز شاولو خاشویلی، موسیقیدان گرجستانی و با موضوع تم و ماتریال در موسیقی، با تمرکز بر آثار تنگیز شاولو خاشویلی هفتم خردادماه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در شهر کتاب فرشته برگزار می‌شود. آرمان نوروزی اجرای این […]

    هفتم خردادماه
  • ۱۴۶۴۱۷۱۵۵۴۶۲۹_۵۳نشست «گذر موسیقی» با حضور «تنگیز شاولو خاشویلی» برگزار می‌شود.

    پنجاه و سومین نشست «گذر موسیقی» با حضور تنگیز شاولو خاشویلی، موسیقیدان گرجستانی و با موضوع تم و ماتریال در موسیقی، با تمرکز بر آثار تنگیز شاولو خاشویلی هفتم خردادماه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در شهر کتاب فرشته برگزار می‌شود.

    آرمان نوروزی اجرای این برنامه را برعهده خواهد داشت و نگین زمردی برگزارکننده این نشست است.

    این هنرمند گرجستانی مدرس و نوازنده موسیقی است که سابقه تدریس پیانو و دروس تئوری موسیقی، هارمونی، سلفژ، کنترپوان، آنالیز و فرم موسیقی، آهنگسازی، ارکستراسیون و سازشناسی در کنسرواتور تفلیس و کالج موسیقی را در کارنامه کار خود دارد.

    معاون فرهنگی ارکستر سمفونی دولتی گرجستان، مدیر انجمن آهنگسازی گرجستان (خانه موسیقی)، مدیر گروه موسیقی رادیو و تلویزیون گرجستان، سردبیر بخش موسیقی استودیو کارتولی پیلمی (فیلم گرجی برای کودکان)، سابقه اجرای رهبری ارکستر سمفونی و آواز گروهی و اجرای رسیتال پیانو در کشورهای مختلف جهان از دیگر افتخارات این استاد موسیقی است.

    از آثار او می‌توان به نویسندگی قطعات علمی در زمینه اپرا، سمفونی و کنسرت‌های پیانو، فلوت و ویلن، نویسنده آثاری برای آوازخوانی، آوازهای گروهی کوارتت، سازهای مختلف و موسیقی متن فیلم و … اشاره کرد.

    خاشویلی امسال به‌عنوان داور در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر هم حضور داشت.

    https://musiceiranian.ir/?p=108929
       
    برچسب ها گذر موسیقی

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *