×
×

اثری جدید از «ماکان اشگواری» و «امیر صارمی»

  • کد نوشته: 108840
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۴ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • آلبوم «دور» اثری جدید از «ماکان اشگواری» و «امیر صارمی» به زودی از طریق نشر «نوفه» در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد که پیش فروش این آلبوم از طریق «بییپ تونز» آغاز شده است.
    +سبک موسیقی در این آلبوم را بایستی جایی بین موسیقی جاز و پاپ دانست!

    اثری جدید از «ماکان اشگواری» و «امیر صارمی»
  • ۷۷۶۴۰۷-doorآلبوم «دور» اثری جدید از «ماکان اشگواری» و «امیر صارمی» به زودی از طریق نشر «نوفه» در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد که پیش فروش این آلبوم از طریق «بییپ تونز» آغاز شده است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این اثر یازده قطعه به نام های «کنارم باش»، «فرشته ها»، «بانوی گیسو حنایی»، «بی سر و پا»، «عقب‌تر»، «قصه را…»، «طعنه»، «ابر»، «ها کن»، «گنجیشک من» و «نهنگ» دارد و سبک موسیقی در این آلبوم را بایستی جایی بین موسیقی جاز و پاپ دانست، حدودا همه آهنگ ها با صدای خواننده و یک گیتار کلاسیک اجرا شده اند و البته ریتم ها و هارمونی آثار بعضی جاها به سمت موسیقی جاز تمایل پیدا می کند، اما در کل سبک غالب کار پاپ است.

    فضای آلبوم مخاطب را به یاد آثار «سهیل نفیسی» و فراتر از آن «ابراهیم منصفی» می اندازد. فضایی بدون تزیینات اضافی، تنها صدای خواننده با همراهی گیتارش به گوش می رسد.

    در این آلبوم «ماکان اشگواری» می خواند، «امیر صارمی» گیتار می نوازد، «سردار سرمست» نوازنده پیانو الکتریک است، «سهیل پیغمبری» کلارینت نواز و «بردیا کیارس» نوازنده ویولن آلتو و ویولن هستند. همچنین «کریستف رضاعی» تنظیم سازهای زهی را در این آلبوم به عهده داشته است.

    این آلبوم به زودی وارد بازار خواهد شد اما از هم اکنون می توانید دموی قطعات را از سایت بیپ‌تونز www.beeptunes.com بشنوید و آن را پیش خرید نمایید.

    +دموی قطعات را بشنوید و پیش خرید نمایید

    https://musiceiranian.ir/?p=108840
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *