×
×

گزارش متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت صفوی در شهر تهران

  • کد نوشته: 108671
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۳ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه

  • «بهنام صفوی» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، پس از حدود هفت ماه و نیم، جمعه سی‌و یکم اردیبهشت ماه و در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران به تهیه‌کنندگی شرکت «اکسیر نوین» به دیدار دوستدارانش رفت.
    +بهنام صفوی: تور اروپا هنوز قطعی نیست
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از کنسرت «بهنام صفوی» را مشاهده نمایید

    گزارش متنی و تصویری «موسیقی ایرانیان» از کنسرت صفوی در شهر تهران
  • کنسرت بهنام صفوی

    کنسرت بهنام صفوی

    «بهنام صفوی» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، پس از حدود هفت ماه و نیم، جمعه سی‌و یکم اردیبهشت ماه و در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران به تهیه‌کنندگی شرکت «اکسیر نوین» به دیدار دوستدارانش رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «دنیامو عوض کن» نخستین قطعه‌ای بود که با ورود بهنام صفوی و ارکسترش نواخته و اجرا شد، صفوی در حین اجرا گفت: «دست شما را می‌بوسم؛ چون انرژی شما و از همه مهم‌تر وجود خدا و لطف او من را از روی تخت بیمارستان بلند کرد.»، در ادامه نیز قطعات همچون «وقت عشقه»، «دلتنگم»، «من به دنیا اومدم، دنیا به من نیومده»، «کافیه»، «یک روز اومدی»، «همین که حواست به من هست خوبه»، «چه حال خوبیه دوباره دیدمت»، «عشق من باش»، « آرامش»، «همین حوالی»، «خودت که میدونی عاشق چشماتم»، «بیزارم»، «حسود»، «معجزه» و «تو که باشی کنار من، دیگه هیچ چیزی کم نیست» اجرا شدند.

    ناگفته نماند در حین اجرا بهنام صفوی به اجرای سولوی پیانو پرداخت و قطعه‌ی «واسه تو میمیرم» را اجرا کرد که با استقبال مخاطبین همراه شد. همچنین «نیوشا ضیغمی» به همراه همسرش در این کنسرت به عنوان مهمان حضور داشتند.

    بهنام صفوی پس از این اجرا و در مصاحبه ای خبری با «مهر» درباره تازه ترین فعالیت های خود اینگونه توضیح داد: «خوشبختانه بعد از بازتاب خوبی که از آلبوم «معجزه» گرفتیم انرژی بسیار مثبتی به گروه ما منتقل و انگیزه ما بیشتر شد تا با تلاش و انرژی بیشتری در کنسرت ها حضور داشته باشیم. طی روزهایی که تا ماه مبارک رمضان فاصله داریم برنامه های متفاوتی برای برگزاری کنسرت در تهران، زنجان، اهواز و چند شهر دیگر داریم که امیدوارم مورد پسند مخاطبان قرار گیرد. البته طی یکی دو روز گذشته کنسرت زاهدان و تهران را هم پیش رو داشتیم که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.»

    کنسرت بهنام صفوی

    کنسرت بهنام صفوی

    وی ادامه داد: «برای برگزاری کنسرت در شهرهای کرمانشاه، همدان و تبریز نیز برنامه ریزی هایی را انجام دادیم که به محض قطعی شدن مجوز، تاریخ دقیق این برنامه ها را خواهم گفت. البته برای برگزاری کنسرت در اروپا نیز قراردادهایی امضا شده اما چون چیزی نهایی شنده هنوز نمی توانیم در مورد مکان و تاریخ دقیق این تور اروپایی اطلاعات کاملی را به مخاطبان ارائه دهم.»

    این خواننده موسیقی پاپ به تولید چند اثر ویژه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: «پیشنهادهایی برای ارائه چند کار در ماه مبارک رمضان دارم که هنوز نهایی نشده زیرا برای هر کدام از این پیشنهادها فرصتی می خواستم که بتوانم با تمرکز به انتخاب خوبی برسم. به هر ترتیب برای ماه رمضان برنامه های متنوعی برای مخاطبان دارم که امیدوارم مورد توجه آنها قرار گیرد.»

    صفوی در بخش پایانی صحبت های خود بیان کرد: «طی مدتی که آلبوم «معجزه» در بازار موسیقی منتشرشده مردم به من نهایت لطف را داشتند و در کنسرت ها و برنامه ها می دیدم که قطعه هایی چون «چه حال خوبیه»، «حسود»، «کافیه»، «دنیا به من نیومده» و «دنیامو عوض کن» چقدر توانسته با مخاطبان ارتباط برقرار کند و این مساله حالم را بسیار خوب کرد. اما بازهم برای چندمین بار از مخاطبان خواهش می کنم برای دفاع از حقوق مادی اثر نسخه اورجینال آلبوم را تهیه کنند.»

    در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از این کنسرت را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=108671
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *