×
×

با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»

  • کد نوشته: 108581
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲ام خرداد ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «دوئل در آینه» تازه ترین اثر «رضا یزدانی» خواننده مطرح پاپ – راک کشورمان، به زودی با اجرای طرح «آوای سکوت چنگ» و از سوی شرکت «تصویرگستر پاسارگاد» و به تهیه کنندگی «علی اوجی» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.
    +در صورت تمایل به صورت آنلاین اقدام به خرید آلبوم «دوئل در آینه» کنید!

    با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان»
  • پوستر آلبوم جدید رضا یزدانی

    پوستر آلبوم جدید رضا یزدانی

    آلبوم موسیقی «دوئل در آینه» تازه ترین اثر «رضا یزدانی» خواننده مطرح پاپ – راک کشورمان، به زودی با اجرای طرح «آوای سکوت چنگ» و از سوی شرکت «تصویرگستر پاسارگاد» و به تهیه کنندگی «علی اوجی» منتشر و راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

    این اثر به آهنگسازی و خوانندگی «رضا یزدانی» قرار بود تا پایان زمستان سال گذشته راهی بازار شود ولی با تغییراتی که این خواننده در مجموعه جدید خود ایجاد کرد، با تاخیر روبرو شد و طبق برنامه ریزی های انجام شده این اثر به زودی و در بهار ۱۳۹۵ منتشر خواهد شد، رضا یزدانی در آلبوم «دوئل در آینه» با هنرمندانی چون مهدی ایوبی، حسن علیشیری، علیرضا باران، پدیده نیشابوری، مریم شجاعی، مجید بابازاده، رحمت حسینی، عرشیا عشقی و سجاد راشه ترانه های این اثر را سروده اند و محمد خرمی‌نژاد، بهروز پایگان، میلاد عدل، بهنام شهرکی، آرش زمانیان، عمران میرزایی و امیر مهرپویا تنظیم‌کننده های این اثر موسیقایی هستند. همچنین مازیار احمد‌پور، میلاد عدل، سهیل زرین کلک، آرش زمانیان، بهروز پایگان، رضا حجت‌زاده، شهروز بزدوده، محمد خرمی، مهرداد خرمی، علیرضا مهدی‌زاده، علیرضا میرآقا، حسین شریفی، محسن مهاجر، شهریار باطانی، شروین شهبازی و امیر مهرپویا هم به عنوان نوازنده در تولید آۀبوم «دوئل در آینه» همکاری داشته اند.

    شایان ذکر است که آخرین آلبوم «رضا یزدانی» با نام «نوستالژی (تصویری)» شهریور ماه سال گذشته بود که راهی بازار شد و آلبوم جدید «دوئل در آینه» پس از آلبوم‌های شهر دل (۱۳۷۹)، پرنده بی پرنده (۱۳۸۲)، هیس (۱۳۸۵)، ساعت ۲۵ شب (۱۳۸۹)، ساعت فراموشی (۱۳۹۰)، خاطرات مبهم (۱۳۹۱)، ساعتا خوابن (۱۳۹۲)، سلول شخصی (۱۳۹۳) و «نوستالژی (تصویری)» (۱۳۹۴)، دهمین اثر این خواننده مطرح موسیقی ایران است.

    اولین تیزر تصویری «دوئل در آینه» را پیشتر از «موسیقی ایرانیان» دیدید، اکنون دومین تیزر را نیز با احازه صاحب اثر در ادامه آنلاین ببینید و دانلود کنید.

    +از اینجا در صورت تمایل به صورت آنلاین اقدام به خرید «دوئل در آینه» کنید!

    +دانلود دومین تیزر  «دوئل در آینه»

    آنلاین ببینید:

    https://musiceiranian.ir/?p=108581
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *