×
×

به سرپرستی و خوانندگی «سامان علی پور»

  • کد نوشته: 108357
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳۱ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۲ دیدگاه
  • کنسرت همنوازان «آوای پارسیان» به سرپرستی و خوانندگی «سامان علی پور» با حضور بیش از هزار نفر همزمان با روز روسری لری (گلونی) در جشنواره فرهنگی قوم لر در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار شد.
    +گزارش تصویری موسیقی ایرانیان از این کنسرت

    به سرپرستی و خوانندگی «سامان علی پور»
  • آوای پارسیان

    آوای پارسیان

    کنسرت همنوازان «آوای پارسیان» به سرپرستی و خوانندگی «سامان علی پور» با حضور بیش از هزار نفر همزمان با روز روسری لری (گلونی) در جشنواره فرهنگی قوم لر در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این جشنواره که با حضور اقوام لر ۱۰ استان لرنشین کشور برگزار شد، چهره‌های برجسته علمی، هنری، ورزشی و سیاسی استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، ایلام، مرکزی، اصفهان، خوزستان، فارس و بوشهر حضور داشتند.

    سامان علی پور در اول برنامه با اشاره به لر بودنش و اتحاد قوم لر و برپایی چنین برنامه های به رسم همه اجراها، برنامه خود را تقدیم به سردار «اسعد بختیاری» کرد، ناگفته نماند که حضور حداکثری نخبگان، شخصیت های برجسته سیاسی، هنری، فرهنگی، علمی و ورزشی از نکات قابل ذکر این اجرا بود. البته حضور زنان و مردان با پوشش‌های خاص محلی از زیبایی‌های مراسم اختتامیه بود.

    برخی از چهره‌های مطرح سینمایی کشور از جمله شهره سلطانی، جمشید جهان‌زاده و علی‌فتح لایق‌زاده نیز در این مراسم حاضر بودند.

    استاد ایرج رحمانپور (خواننده) و استاد رهدار (شاعر) نیز از مهمانان ویزه این برنامه بودند.

    شایان ذکر است است هفته گذشته نیز کنسرت سامان علیپور با استقبال خوب مخاطبان در تالار وحدت برگزار شده بود.

    پروین سرلک (مدیر برنامه)، پوریا لک (کمانچه)، محسن کیهان نژاد (سرنا)، مهدی طونی (تمبک، پنداریک)، میثم نوری (دف .بندیر .کاخن)، کمال شفیعی (عود)، الناز شجاعی (سه تار)، سمانه شهیدی (اوا)، الهه خسروی (اوا)، مهدیس طاری فرد (دف، دایره و کوزه) و سامان علی پور (تار، سه تار، دیوان و دف) به عنوان اعضای آوای پارسیان در این کنسرت بودند.

    https://musiceiranian.ir/?p=108357
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *