×
×

ششمین «چارگوش» را با حضور «رضا پیشرو» آنلاین ببینید

  • کد نوشته: 108158
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۲۹ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logohot-topic-logoششمین برنامه موسیقایی «چارگوش» با حضور «رضا پیشرو» خواننده، آهنگساز، تهیه‌کننده و ترانه سرای سرشناس رپ فارسی و اجرای «زهرا عاملی»، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار می گیرد.
    +در ادامه عکسهای «مرضیه امیری» از پشت صحنه ششمین برنامه چهارگوش را ببینید

    ششمین «چارگوش» را با حضور «رضا پیشرو» آنلاین ببینید
  • برنامه چهارگوش

    برنامه چهارگوش

    ششمین برنامه موسیقایی «چارگوش» با حضور «رضا پیشرو» خواننده، آهنگساز، تهیه‌کننده و ترانه سرای سرشناس رپ فارسی و اجرای «زهرا عاملی»، منتشر و در دسترس مخاطبین قرار می گیرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، در این برنامه از چهارگوش رضا پیشرو درباره فعالیت های هنری اش گپ و گفتی با مجری برنامه داشته و در بخشی از گفتگو نیز از اعتیاد به هروئین و گنج یابی پدرش در دوران کودکی خودش توضیح داده و حتی از درگیری اش با یکی از هواداران خواننده رپ دیگری هم سخن گفته است.

    شایان ذکر است که «یاس» خواننده بنام رپ ایران در گفتگویی رسانه ای از «رضا پیشرو» به عنوان یکی از بزرگترین خوانندگان رپ ایران نام برده و همکاری با پیشرو را به عنوان یکی از اهداف آینده کاری خود یاد کرده است.

    «چارگوش» نام برنامه ای مختص موسیقی است که به صورت هفتگی تولید و منتشر می شود.

    آنلاین ببینید:

    در ادامه عکسهای «موسیقی ایرانیان» (عکاس: مرضیه امیری) از پشت صحنه ششمین برنامه «چهارگوش» با حضور «رضا پیشرو» را مشاهده نمایید. (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید)

    https://musiceiranian.ir/?p=108158
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *