×
×

کیوان ساکت:

  • کد نوشته: 107318
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۲۱ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۴ دیدگاه
  • کیوان ساکت ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بار دیگر از مسئولان جشنواره موسیقی فجر به دلیل پاسخگو نبودن درباره نحوه تقسیم دستمزد گروه‌ها انتقاد کرد. کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز درباره تازه‌ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی گفت: سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه به مناسبت روز بزرگداشت خیام کنسرتی انفرادی در دانشگاه […]

    کیوان ساکت:
  • ۱۷۲۵۰۴۱کیوان ساکت ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بار دیگر از مسئولان جشنواره موسیقی فجر به دلیل پاسخگو نبودن درباره نحوه تقسیم دستمزد گروه‌ها انتقاد کرد.

    کیوان ساکت نوازنده و آهنگساز درباره تازه‌ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی گفت: سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه به مناسبت روز بزرگداشت خیام کنسرتی انفرادی در دانشگاه مشهد برگزار می‌کنم. بعد از این کنسرت همراه با بهنام ابوالقاسم کنسرتی در شهرستان رشت داریم. همچنین به دعوت انجمن موسیقی کرج یک کارگاه آموزشی با موضوع بررسی تاریخ تحول ردیف در دو قرن اخیر و تاثیر آن در شیوه های نوازندگی و آواز برگزار می کنم که امیدوارم مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد.

    وی در ادامه صحبت های خود با انتقاد دوباره از مدیریت جشنواره موسیقی فجر بیان کرد: بنده چند روز گذشته در نشست «گفتمان ضرب اصول» که با موضوع بررسی عملکرد جشنواره موسیقی فجر برگزار شده بود، انتقاداتی را به شیوه انعقاد قرارداد با گروه های شرکت کننده و نحوه تقسیم بودجه مطرح کردم که متاسفانه آقایان هنوز پاسخی به سوالات بنده و بسیاری از موارد دیگر نداده اند که این موضوع برای من هم جای شگفتی و هم جای ناراحتی دارد.

    این نوازنده پیشکسوت تار گفت: متاسفانه همانطور که قبلا نیز به این موضوع اشاره کرده بودم در ایام جشنواره موسیقی فجر قرار بر این شد که گروه ما در دو روز اجرای برنامه داشته باشد اما بنا به دلایلی که هنوز از آن بی خبرم اجرای ما فقط به همان یک اجرا خلاصه شد و فردای آن روز که قرار بود اجرای دیگری داشته باشیم گروه «راز و نیاز» جایگزین ما شد که پیگیری های بنده نیز در این خصوص به سرانجام نرسید. البته ما در حوزه دستمزدها نیز با نامهربانی های زیادی از سوی دوستان مواجه شدیم به طوری که میزان دستمزد ما بسیار کمتر از دوستان دیگری بود که با نوازندگان کمتری در جشنواره حضور پیدا کرده بودند.

    این آهنگساز در پایان گفت: به قول برخی از دوستان جشنواره سی و یکم موسیقی فجر بیشتر شبیه یک مهمانی خانوادگی بود که رفیقان دور هم جمع بودند، اما به هر ترتیب خوشحالم که فضا این بار به گونه ای به مخاطبان معرفی شد که برخی از تهمت هایی که به من روا داشته شده بود برطرف شد و دوستان متوجه شدند که بنده ۱۰۰ میلیون تومان از جشنواره پول نگرفتم و ریگی هم در کفش هایم نداشتم فقط امیدوارم مسوولان هرچه زودتر در این مورد پاسخ لازم را بدهند.

    https://musiceiranian.ir/?p=107318
       
    برچسب ها کیوان ساکت

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *