×
×

در شهرهای آمل و تهران

  • کد نوشته: 106675
  • موسیقی ایرانیان
  • چهارشنبه, ۱۵ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoگروه موسیقی «شروند» به خوانندگی «محمود صالحی» و سرپرستی «آرش احمدی نسب»، ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری در آمل و ۱۰ خرداد در تهران به روی صحنه می رود.
    +تیزر تصویری این کنسرت را در ادامه دانلود کنید

    در شهرهای آمل و تهران
  • گروه شروند

    گروه شروند

    گروه موسیقی «شروند» به خوانندگی «محمود صالحی» و سرپرستی «آرش احمدی نسب»، ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری در آمل و ۱۰ خرداد در تهران به روی صحنه می رود.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «محمود صالحی» خواننده این گروه با اعلام این خبر گفت: «ما در اجرای آمل در سالن مجتمع ولیعصر اداره فرهنگ و ارشاد و از ساعت ۲۰ به روی صحنه خواهیم رفت. آثاری که قرار است در کنسرت پیش رو اجرا کنیم به جز دو قطعه، همگی ساخته و تنظیم آرش احمدی نسب است.»

    این خواننده موسیقی سنتی افزود: «در پارت اول قطعات ادوار، خانه ام ابریست، زخمه بر زخم، شبانه، یادبود ۶۰، ترانه محلی مازندران و در پارت دوم هم قطعات آوای کولیان، رها در باد، از کفم رها، فصل با باران اجرا خواهد شد.»

    صالحی اعضای گروه شروند را اینگونه معرفی کرد: «آرش احمدی نسب (آهنگساز – تار)، سیاوش احمدی نسب (کمانچه)، امین رحیمی (نی)، سهیل کرامتی (بم تار)، عمران فروزش ( تنبک و دف)، آیدین شفائی (پرکاشن) و بنده خواننده گروه هستم. در اجرای تهران هم دو نفر از دوستان به نامهای سیروس مهاجری (بیس) و مهربد یوسفی (عود) به جمع ما اضافه خواهند شد.»

    شایان ذکر است که فروش بلیت این کنسرت در «شهرکتاب» و «کتابسرای شباویز» شهر آمل آغاز شده و علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به این مراکز فروش مراجعه کنند.

    +دانلود تیزر تصویری این کنسرت

    photo_2016-05-04_09-51-06

    https://musiceiranian.ir/?p=106675
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *