×
×

برای اولین ‌بار در سالن «میلاد» نمایشگاه بین‌المللی

  • کد نوشته: 106475
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۱۳ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • گروه موسیقی «داماهی» پس از برگزاری آخرین کنسرت‌ در شهر بندرعباس، یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۲۱:۳۰، در سالن «میلاد» نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت. در این کنسرت، قطعاتی از آلبوم اول و همچنین جدیدترین قطعات این گروه طی یک سانس به نفع کودکان مؤسسه خیریه «مهرآفرین» اجرا خواهد شد.
    +پوستر و جزئیات کنسرت

    برای اولین ‌بار در سالن «میلاد» نمایشگاه بین‌المللی
  • پوستر کنسرت گروه داماهی

    پوستر کنسرت گروه داماهی

    گروه موسیقی «داماهی» پس از برگزاری آخرین کنسرت‌ در شهر بندرعباس، یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۲۱:۳۰، در سالن «میلاد» نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت. در این کنسرت، قطعاتی از آلبوم اول و همچنین جدیدترین قطعات این گروه طی یک سانس به نفع کودکان مؤسسه خیریه «مهرآفرین» اجرا خواهد شد.

    «داماهی» که با نگاهی بر موسیقی محلی جنوب ایران فعالیت می‌کند، اولین آلبومش را شهریورماه سال گذشته منتشر کرد. قطعات موسیقایی این گروه که همواره توجه منتقدان و فعالان موسیقی کشور را جلب کرده، با فرم موسیقی مدرن امروزی و بر اساس دریافت از موسیقی محلی جنوب شکل گرفته است.

    آخرین اجرای گروه «داماهی» در تهران در بخش تلفیقی سی و یکمین «جشنواره موسیقی فجر» برگزار شد که به دلیل ضرباهنگ سریع و توان بالای نوازندگانش با واکنش مثبت علاقه‌مندان روبه‌رو شد. همچنین آلبوم «داماهی» در مراسم اختتامیه این جشنواره، در فهرست نامزدهای برترین آلبوم موسیقی تلفیقی جایزه «باربد» جای گرفت.

    گروه «داماهی» پس از بازگشت شایان فتحی، نوازنده توانمند درامز و پرکاشن این گروه به تهران، این‌ روزها مشغول تمرین برای اجراهای متعددی در اردیبهشت ماه است، ازجمله کنسرتی که در «هفته موسیقی تلفیقی تهران» در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

    دارا دارایی سرپرست گروه، درباره این کنسرت می‌گوید: «پیش از شکل‌گیری «داماهی»، من به همراه گروه‌های مختلف موسیقی پاپ، بارها روی صحنه سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی رفته‌ام، اما این اولین تجربه همراه با «داماهی» در این سالن خواهد بود که فکر می‌کنم اتفاق قابل‌توجهی برای جریان موسیقی تلفیقی کشور به‌شمار می‌رود.»

    رضا کولغانی، خواننده گروه داماهی، درباره رپرتوآر این اجرا گفت: «علاوه بر قطعات آلبوم اول همچون «لنج و بیوه»، «مردن مردانه» و «سامبای بهار»، چند قطعه شنیده نشده مثل «برکت» و «اَمون» و نیز موسیقی تیتراژ سریال «بیمار استاندارد» که نوروز امسال از تلویزیون پخش شد، جزو رپرتوآر اجرایی خواهد بود.»

    گفتنی است اعضای ثابت گروه «داماهی» را، رضا کولغانی (خواننده)، دارا دارایی (گیتار باس)، حمزه یگانه (کیبورد و بنجو)، ابراهیم علوی (گیتار و عود) و شایان فتحی (درامز و پرکاشن) تشکیل می‌دهند.

    کنسرت گروه «داماهی» روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۲۱:۳۰ در سالن «میلاد» نمایشگاه بین‌المللی، برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت به آدرس www.iranconcert.com مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=106475
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *