×
×

انتشار موزیک ویدئوی «خلخال» از «محسن شریفیان»

  • کد نوشته: 106374
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۴ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logohot-topic-logoمحسن شریفیان در آستانه کنسرت تهرانش که قرار است ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار شود، موزیک ویدئوی جدیدی را با عنوان «خلخال» منتشر کرد.
    +خلخال بر اساس روایتى عامیانه در یکى از روستاهاى ساحلى بوشهر به نام “بربو” ساخته و پرداخته شده است

    انتشار موزیک ویدئوی «خلخال» از «محسن شریفیان»
  • محسن شریفیان

    محسن شریفیان

    محسن شریفیان در آستانه کنسرت تهرانش که قرار است ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار شود، موزیک ویدئوی جدیدی را با عنوان «خلخال» منتشر کرد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، محسن شریفیان درباره اثر جدید خود توضیح داد: «خلخال بر اساس روایتى عامیانه در یکى از روستاهاى ساحلى بوشهر به نام “بربو” ساخته و پرداخته شده است. ناخدایی بوشهری در هندوستان متوجه دختری مى شود که با لحنى بوشهرى آواز غمگینى می خواند. گویا دختر سالها پیش بوسیله ى یک کشتى هندى از روستایى در بوشهر به هند برده شده بوده و سرانجام با تلاش ناخدا به روستاى زادگاه خود باز گرادانده مى شود.»

    محسن شریفیان با اضافه کردن کارکتر هندى به این ترانه؛ روایتى عاشقانه به داستان داده است. او با همکارى “درشن آنند” نوازنده ى هندى ساز تبلا این موسیقى را با آواز و سازهاى هندى تلفیق کرده است. قطعه «خلخال» با همکارى بهنام شهرکى و نوازندگى حمید اکبرى و سارا نادرى با صداى محسن شریفیان در آلبوم “دینگو مارو” منتشر شده است و موزیک ویدئوی این اثر به کارگردانى «حسین جمالى» ساخته شده است.

    «خلخال» از جمله قطعاتی ست که گروه لیان در روزهاى ٢١ و ٢٢ اردیبهشت در کنسرت تالار وحدت تهران اجرا خواهد کرد. این کنسرت به همت شرکت «کامیاب بهاران» و تهیه کنندگی «علی حق شناس» در سالن تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت و «آکا صفوی» نیز باردیگر در این کنسرت به عنوان خواننده گروه حضور دارد.

    بلیت فروشی این برنامه آغاز شده است تا تالار وحدت بار دیگر در اوایل سال جدید پذیرای یک کنسرت پرانرژی و سرحال با نوای موسیقی بوشهری باشد.

    در ادامه می توانید موزیک ویدئوی «خلخال» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و دانلود کنید.

    +دانلود «خلخال» با کیفیت بالا

    https://musiceiranian.ir/?p=106374
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *