×
×

در حمایت از طرح اهدای «سلول‌های بنیادی»

  • کد نوشته: 106132
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۱۰ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoموزیک ویدئوی بی کلام «وقت طلایی» از گروه «نیوش» به سرپرستی «آرش قهرمان‌لو» در حمایت از طرح اهدای «سلول‌های بنیادی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    در حمایت از طرح اهدای «سلول‌های بنیادی»
  • selolموزیک ویدئوی بی کلام «وقت طلایی» از گروه «نیوش» به سرپرستی «آرش قهرمان‌لو» در حمایت از طرح اهدای «سلول‌های بنیادی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، دلیل نامگذاری «وقت طلایی» بخاطر ارزشمندی و اهمیت «سلول های طلایی»  برای نجات یک انسان بیمار بوده که صرف نطر از مخارج و مصائب شیمی درمانی و داروهای لازم و روند درمان، بخاطر نیافتن نمونه خون با فاکتورهای مشابه که می تواند موجب درمان کامل آنها باشد.

    افراد علاقه مند برای شرکت در طرح اهدای «سلول‌های بنیادی» می توانند در سایت بانک اهدا کنندگان سلول های بنیادی ایران با عنوان iscdp.tums.as.ir رفته و از آنجا ثبت نام کنند.

    شایان ذکر است که گروه موسیقی «نیوش» در سال ۱۳۸۸ با اجراهای مترو توسط سروش و آرش قهرمان‌لو پایه گذاری شد، به این ترتیب می‌توان گفت، این گروه، اولین گروه موسیقی حرفه‌ای در تاریخ موسیقی ایران است که در مترو با مجوز و با صدابرداری حرفه‌ای نواخته است.

    در ادامه می توانید موزیک ویدئوی بی کلام «وقت طلایی» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

    +دانلود موزیک ویدئوی بی کلام «وقت طلایی» 

    آنلاین ببینید:

     

    https://musiceiranian.ir/?p=106132
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *