×
×

با استقبال مخاطبین و مشتاقان موسیقی ایرانی

  • کد نوشته: 106068
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۹ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۳ دیدگاه
  • hot-topic-logoهمه بلیت های کنسرت های بهاری «کیهان کلهر» نوازنده جهانی کمانچه با همکاری گروه «راح روح» که در تالار وحدت برگزار خواهد شد، ساعاتی پس از آغاز بلیت فروشی، توسط مخاطبین و مشتاقان موسیقی ایرانی خریداری شد.
    +در این کنسرت، گروه «راح روح» متشکل از نوید افقه (تنبک)، علی بهرامی فرد (سنتور) و هادی آذرپیرا (تار)، نوای کمانچه کلهر را همراهی خواهند کرد

    با استقبال مخاطبین و مشتاقان موسیقی ایرانی
  • کیهان کلهر

    کیهان کلهر

    همه بلیت های کنسرت های بهاری «کیهان کلهر» نوازنده جهانی کمانچه با همکاری گروه «راح روح» که در تالار وحدت برگزار خواهد شد، ساعاتی پس از آغاز بلیت فروشی، توسط مخاطبین و مشتاقان موسیقی ایرانی خریداری شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، کیهان کلهر قرار است ٣ و ۴ خردادماه (هرشب ساعت ٢١:٣٠) پس از سال ها در تالار وحدت روی صحنه برود. این در حالی است که گروه «راح روح» متشکل از نوید افقه (تنبک)، علی بهرامی فرد (سنتور) و هادی آذرپیرا (تار)، نوای کمانچه کلهر را همراهی خواهند کرد.

    کیهان کلهر در سال ۱۳۴۲ در خانواده‌ای کرمانشاهی و موسیقی‌دوست در تهران چشم به جهان گشود. او موسیقی را از پنج سالگی به‌صورت آزاد شروع کرد. دوازده ساله بود که به‌صورت حرفه‌ای به موسیقی پرداخت و در ۱۳سالگی با ارکستر رادیو و تلویزیون کرمانشاه شروع به همکاری کرد. کلهر مدتی کوتاه با گروه «شیدا» در مرکز هنری «چاووش» همکار بود. در ۱۷سالگی مقیم ایتالیا شد و سپس به نیت ادامه‌ی تحصیل راهی کانادا شد و در رشته‌ آهنگسازی از دانشگاه کارلتون اتاوا فارغ‌التحصیل شد.

    همکاری او با هنرمندان و گروه‌هایی از جمله «شجاعت حسین‌خان» کوارتت کرونوس (Kronos Quartet)، جاده ابریشم، یویوما و ارکستر فیلارمونیک نیویورک او را به هنرمندی جهانی تبدیل کرد که هم اکنون شنوندگان زیادی نیز از میان غیرایرانی‌ها دارد.

    https://musiceiranian.ir/?p=106068
       
    برچسب ها کیهان کلهر

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *