×
×

در سوگ استاد «محمدرضا لطفی»

  • کد نوشته: 105909
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۷ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۱ دیدگاه
  • hot-topic-logohot-topic-logoآلبوم «قافله سالار عشق» به آهنگسازی «مازیار شاهی» و با صدای «سالار عقیلی» در سوگ استاد «محمدرضا لطفی» منتشر شد.
    +کاورهای آلبوم «قافله سالار عشق» را در ادامه ببینید

    در سوگ استاد «محمدرضا لطفی»
  •  آلبوم «قافله سالار عشق»

    آلبوم «قافله سالار عشق»

    آلبوم «قافله سالار عشق» به آهنگسازی «مازیار شاهی» و با صدای «سالار عقیلی» در سوگ استاد «محمدرضا لطفی» منتشر شد.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی فارس»، «تصنیف آیینۀ شکسته» بر روی غزلی از استاد هوشنگ ابتهاج (سایه) در دستگاه‌های اصفهان-دشتی-شور، «غرنگ» (همنوازی سه تار و کمانچۀ آلتو) – شور، «طرحی از ویرانه های دور» بر اساس تمی از استاد لطفی، «تصنیف ببارد خزانم» شعر از مازیار شاهی، «رحیل» – برای گروه ساز های ایرانی در آواز دشتی، «یاد یار» تکنوازی سنتور در آواز کردبیات بر اساس اجرایی از استاد محمد رضا لطفی، «تصنیف هوای روی تو دارم» در آواز دشتی بر روی غزلی از استاد هوشنگ ابتهاج (سایه)، «گریه گرفته است گلو»، «تکنوازی نی» در آواز دشتی و ابوعطا، «تصنیف سر پروازم نیست» بر روی غزلی از استاد شهریار و «وداع» برای همخوانی و گروه سازهای ایرانی، قطعات این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

    در آلبوم «قافله سالار عشق» علیرضا جواهری (سنتور و تمبک، آلتو، دف)، هوشمند عبادی (نی)، صمد برقی (کمانچه و کمانچه آلتو)، مازیار شاهی (تار و بربت، سه‌تار و بم‌تار) به هنرنمایی پرداخته‌اند.

    شایان ذکر است که مازیار شاهی، آهنگساز آلبوم قافله سالار عشق، در تمامی آثاری که استاد لطفی پس از بازگشت به وطن، در قالب گروه همنوازن شیدا تولید کرده‌اند، به نوازندگی تار پرداخته است. همچنین هوشمند عبادی و صمد برقی سابقه همکاری با استاد لطفی در گروه شیدا را داشته‌اند و علیرضا جواهری نیز، پیشتر در گروه عارف به سرپرستی استاد مشکاتیان، فعالیت نموده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «قافله سالار عشق» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «قافله سالار عشق» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «قافله سالار عشق» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=105909
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *