×
×

توسط کانون فرهنگی هنری «نی داوود»

  • کد نوشته: 105605
  • موسیقی ایرانیان
  • شنبه, ۴ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «لیلی نامه» به آهنگسازی و خوانندگی «داود آزاد» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایتهای «بیپ تونز» و «ریتمو» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +کاورهای آلبوم «لیلی نامه» را در ادامه ببینید

    توسط کانون فرهنگی هنری «نی داوود»
  •  آلبوم «لیلی نامه»

    آلبوم «لیلی نامه»

    آلبوم موسیقی «لیلی نامه» به آهنگسازی و خوانندگی «داود آزاد» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایتهای «بیپ تونز» و «ریتمو» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم ۱۲ قطعه به نام های «بی نشان»، «کاندر غلطم»، «هوالاول هوالاخر»، «فن دیوانگی»، «یارلیلی»، «چون تو هستی همه هست»، «آنِ خرابات»، «که هنوز من نبودم»، «عشق است»، «اثری نیست مرا»، «من نه منم» و «مشق نام لیلی» دارد که توسط کانون فرهنگی هنری «نی داوود» در بازار منتشر شده است.

    «داود آزاد» پیشتر از این درباره آلبوم «لیلی نامه» به خبرنگار «موسیقی ایرانیان» گفته بود: «در این اثر دوستان هنرمندم جاوید ابراهیم پور (نی)، نبیل یوسُف شریداوی (دف)، شایان ریاحی (پرکاشن)، محمد جعفر قاضی عسگر (تنبک) و کارن کبیری (کنترباس) به نوازندگی پرداخته اند. کارن کبیری ساکن کاناداست. همچنین مرتضی قنبر نسب هنرمند بهبهانی در یک قطعه نی انبان، حمزه مقدم نوازندهء خوزستانی در یک قطعه سازهای کوبه ای جنوبی و در دو قطعه دیگر نیز یک نوازندهء بنام انگلیسی به نام نیک هلند ویولونسل نواخته اند که ضبط قطعات وی در انگلیس صورت گرفته است. ناگفته نماند که غالب اشعار از مولاناست، بجز چند قطعه. بیات اصفهان، نوا و شور نیز از جمله دستگاه های این اثر است.»

    وی در ادامه صحبتهایش خاطرنشان کرده بود: «جاوید ابراهیم پور در این اثر قطعهء زیبایی را تنظیم کرده اند با ریتم ۱۲ تایی و ۲۴ تایی. در واقع قطعات از لحاظ ریتمیک تنوع زیادی دارند و چند ریتم نو وارد اثر کرده ایم که فکر می کنم در موسیقی ما اولین بار است استفاده می شود. یکی از این ریتم ها را هم من در تصنیف «یار لیلی» از ساخته های خودم به کار برده ام که ۹ ضربی و ۵ ضربی ست. ۹ ضربی از تازه های ریتم، در تصنیف های ایرانی است.»

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «لیلی نامه» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایتهای «بییپ تونز beeptunes.com» و «ریتمو ritmo.ir» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «لیلی نامه» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    +دموی قطعات آلبوم «لیلی نامه» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (ریتمو)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «لیلی نامه» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=105605
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *