×
×

پس از رفع شدن ممنوعیت اجرای صحنه‌ای این خواننده پاپ

  • کد نوشته: 105573
  • موسیقی ایرانیان
  • جمعه, ۳ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • نخستین کنسرت «نریمان» خواننده پاپ کشورمان که اواسط دهه هشتاد محبوبیت ویژه ای بین جوانان دوستدار موسیقی داشت، پس از ده سال ممنوعیت اجرای صحنه‌ای، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه خواهد رفت.
    +جزئیات و پوستر این کنسرت

    پس از رفع شدن ممنوعیت اجرای صحنه‌ای این خواننده پاپ
  • نریمان

    نریمان

    نخستین کنسرت «نریمان» خواننده پاپ کشورمان که اواسط دهه هشتاد محبوبیت ویژه ای بین جوانان دوستدار موسیقی داشت، پس از ده سال ممنوعیت اجرای صحنه‌ای، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه خواهد رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت طی تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری و با عنوان «کنسرت شاد و پرهیجان‌ نریمان» برگزار خواهد شد و قطعاتی از آلبوم های مجاز منتشر شده از این خواننده به روی صحنه می رود.

    نریمان که سال های زیادی است در حوزه موسیقی کشور فعالیت داشته و آلبوم «تابستان ۸۶» نیز پیش از این با صدای وی در بازار موسیقی کشور منتشر شده است، پس از وقفه ای طولانی مدت، جدیدترین اثر رسمی خود را با عنوان «خاطره ها» زمستان سال ۹۴ منتشر و روانه بازار موسیقی کشور کرد. این اثر گلچینی از آهنگ های خاطره انگیز نریمان است که با سیستم های حرفه ای صدابرداری، در هنگام اجرای زنده یکی از کنسرت های این خواننده، ضبط شده است و شامل ۹ قطعه به نام های «آدمک ها»، «ناز نکن» ، «قلب»، «باور»، «به حد کافی»، «تک و تنها»، «تفاهم»، «تنهایی» و «دریای چشمات» می باشد.

    علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سایت ایران کنسرت به آدرس iranconcert.com مراجعه نمایند.

    photo_2016-04-20_10-32-32

    https://musiceiranian.ir/?p=105573
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *