×
×

همزمان با روز پدر

  • کد نوشته: 105467
  • موسیقی ایرانیان
  • پنجشنبه, ۲ام اردیبهشت ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logoآلبوم موسیقی «امیر عشق» به آهنگسازی «سیدافشین قرشی»، تنظیم «محسن جلیلی» و با صدای«محسن دایی نبی» و همخوانی «امین» منتشر و روانه موسیقی کشور شد.
    +کاورهای آلبوم «امیر عشق» را در ادامه ببینید

    همزمان با روز پدر
  • آلبوم موسیقی «امیر عشق»

    آلبوم موسیقی «امیر عشق»

    آلبوم موسیقی «امیر عشق» به آهنگسازی «سیدافشین قرشی»، تنظیم «محسن جلیلی» و با صدای «محسن دایی نبی» و همخوانی «امین» منتشر و روانه موسیقی کشور شد.

    آلبوم امیر عشق شامل شش قطعه تصنیف و یک قطعه دونوازی تنبور و سازهای کوبه ای می باشد. خوشنویسی نستعلیق روی جلد آلبوم اثر استاد عباس اخوین و نقش روی جلد آلبوم، رلیف ورق طلا اثر استاد تاها بهبهانی است. طراحی گرافیک این آلبوم نیز بر عهده محسن دایی نبی بوده است. هم چنین در این آلبوم صدا سدیفی (قانون)، شیما بلوکی فر (کمانچه)، زانیار حسامی (دیوان)، علیرضا مصدقی (عود)، بهروز قهاری (دف و سازهای کوبه ای)، امیر حسین لیاقت (دف)، محسن جلیلی (نی) و سیدافشین قرشی، امیرعلی، آرش کی ارسلان، مهرناز حمیدی، سپیده پارسی، آرزو بوستان، فرزین رضیی (تنبور) ، همنوازی کرده اند. آلبوم «امیر عشق» تولید موسسه هنر و ادبیات هلال و ضبط این آلبوم در استودیو هلال صورت پذیرفته است.

    در تولید آلبوم «امیر عشق» سعی شده است با پایبندی به اصول موسیقی عرفانی، ضمن استفاده از سازهای متنوع و هارمونی های دلنشین، سلیقه های مختلف جامعه و نسل نواندیش جامعه را نیز با این گرایش موسیقی پیوند زده شود.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم «امیر عشق» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم «امیر عشق» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «امیر عشق» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=105467
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *