×
×

از صبح سی و یکم فروردین ماه توسط شرکت «سل‌فا»

  • کد نوشته: 105294
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۳۱ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • hot-topic-logohot-topic-logoششمین آلبوم رسمی «حمید عسکری» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «دیوونه‌وار» از صبح امروز سی و یکم فروردین ماه توسط شرکت «سل‌فا» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.
    +کاورهای آلبوم «دیوونه‌وار» را در ادامه ببینید

    از صبح سی و یکم فروردین ماه توسط شرکت «سل‌فا»
  • آلبوم «دیوونه‌وار»

    آلبوم «دیوونه‌وار»

    ششمین آلبوم رسمی «حمید عسکری» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان با عنوان «دیوونه‌وار» از صبح امروز سی و یکم فروردین ماه توسط شرکت «سل‌فا» منتشر و روانه بازار موسیقی کشور شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این آلبوم شامل نه قطعه به نام های «کلافه»، «اتاق خواب»، «رویا»، «توقع»، «دوستای مشترک»، «دیوونه وار»، «نفرین»، «اصرار» و «وای از عشق» است و تنظیم‌های قطعات توسط «کوشان حداد»، «شهاب اکبری»، «مهران خالصی» و «مهران عباسی» انجام شده و تمامی ترانه‌ها هم از سروده‌های «علی ایلیا» است.

    شایان ذکر است که پیش از این آلبوم، «کما ۱»، «کما۲»، «کما۳»، «خوشبختی» و «از عشق» از حمید عسکری منتشر و راهی بازار شده است.

    علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «دیوونه‌وار» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز beeptunes.com» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

    +دموی قطعات آلبوم«دیوونه‌وار» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل پس از خرید دیجیتال، قانونی دانلود کنید (بییپ تونز)

    در ادامه می توانید کاورهای آلبوم «دیوونه‌وار» را مشاهده نمایید (برای بزرگنمایی تصاویر، بروی هر یک از عکسها کلیک کنید):

    https://musiceiranian.ir/?p=105294
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *