×
×

سمینار «خلاقیت در موسیقی ایران» برگزار می شود

  • کد نوشته: 105155
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۹ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۳ دیدگاه
  • گروه موسیقی دانشگاه تهران اولین سمینار «خلاقیت در موسیقی ایران» را به دبیری هنری حسین علیزاده با حضور تعدادی از هنرمندان برگزیده موسیقی برگزار می کند.
    +اطلاعات لازم برای شرکت علاقمندان در این سیمنار

    سمینار «خلاقیت در موسیقی ایران» برگزار می شود
  • استاد حسین علیزاده

    استاد حسین علیزاده

    گروه موسیقی دانشگاه تهران اولین سمینار «خلاقیت در موسیقی ایران» را به دبیری هنری حسین علیزاده با حضور تعدادی از هنرمندان برگزیده موسیقی برگزار می کند.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «خلاقیت در موسیقی ایران» عنوان سمیناری به دبیری هنری حسین علیزاده است که طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه توسط گروه موسیقی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران برگزار می شود.

    در این نشست سه روزه هنرمندان و استادان صاحب نام تار و سه تار، صاحب نظران موسیقى ایرانى به بررسى «مفهوم خلاقیت» و «بداهه پردازى و نوآورى در موسیقى دستگاهى ایران» می پردازند و دیدگاه هاى خود را در ارتباط با «موازین آفرینش در موسیقى دستگاهى» با علاقمندان این هنر به اشتراک مى گذارند.

    در این سمینار سه روزه علاوه بر برگزاری سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی اجراهایی توسط نوازندگان تار و سه تار مبتنى بر سبک هاى مختلف هنرمندان قدیم تا دوران معاصر برای مخاطبان ارائه می شود.

    حسین علیزاده نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی به عنوان دبیر هنری، آذین موحد مدیر گروه موسیقی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران به عنوان دبیر اجرایی و داریوش طلایى، حسین علیزاده، داریوش پیرنیاکان، مسعود شعارى، هومان اسعدى، مهرداد پاکباز، پویان بیگلر، محمد آدینه، ایمان وزیرى، بهاره فیاضى، تینوش بهرامى هنرمندانی هستند که در این سمینار حضور دارند.

    علاقمندان به شرکت در این سمینار مى توانند در روزهاى پنجم تا هشتم اردیبهشت از ساعت ١١صبح تا ۵ بعدازظهر براى ثبت نام به ساختمان شماره ٢ پردیس هنرهاى زیبا دانشگاه تهران واقع در خیابان قدس، خیابان ایتالیا، پلاک ۴٧ مراجعه کنند.

    https://musiceiranian.ir/?p=105155
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *