×
×

گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت

  • کد نوشته: 103793
  • موسیقی ایرانیان
  • دوشنبه, ۹ام فروردین ۱۳۹۵
  • ۰
  • کنسرت گروه موسیقی «خزان» به خوانندگی «مجتبی عسگری» دوم فروردین ماه در ارمنستان و با حضور «سید حسن قاضی‌زاده هاشمی» وزیر محبوب بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به روی صحنه رفت.
    +کلیپ «زمزمه‌ها» نیز توسط گروه «خزان» هفته گذشته به مناسبت فرارسیدن «بهار» و عید باستانی نوروز منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفته است

    گزارش تصویری «موسیقی ایرانیان» از این کنسرت
  • گروه موسیقی خزان

    گروه موسیقی خزان

    کنسرت گروه موسیقی «خزان» به خوانندگی «مجتبی عسگری» دوم فروردین ماه در ارمنستان و با حضور «سید حسن قاضی‌زاده هاشمی» وزیر محبوب بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به روی صحنه رفت.

    به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این کنسرت به خوانندگی «مجتبی عسگری» و با سرپرستی و آهنگسازى «سامان صادقیان» و همراهی روح اله اله دادى (نى)، میثاق مهرپور (عود)، ذبیح اله وحید (کمانچه)، محمد جمشیدى (تنبک) و پویان جمشیدى (دف و دایره) به دعوت سفیر جمهوری اسلامی ایران در اپراى شهر ایروان ارمنستان به روی صحنه رفت، ناگفته نماند که این کنسرت مشتمل بر مجموعه قطعاتى در دستگاه‌های نوا، ابوعطا، ماهور و در قالب تصانیفی همچون «آواز نگاه»، «سرو خرامان» و «زمزمه‌ها» تقدیم مخاطبان گردید.

    شایان ذکر است که آلبوم تصویری «سرو خرامان» سال گذشته از این گروه راهی بازار موسیقی کشور شد، همچنین کلیپ «زمزمه‌ها» نیز توسط گروه «خزان» هفته گذشته به مناسبت فرارسیدن «بهار» و عید باستانی نوروز منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=103793
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *