×
×

طی کنسرت دو نوازی «هادی سپهری» و «سپیده شایان راد»

  • کد نوشته: 101872
  • موسیقی ایرانیان
  • سه شنبه, ۱۱ام اسفند ۱۳۹۴
  • ۱ دیدگاه
  • تور کنسرت های موسیقی «هادی سپهری» با همراهی «سپیده شایان راد» به مناسبت نوروز در چند شهر از کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

    +هادی سپهری طی یازدهم مارس امسال هم اجرایی را در مرکز فرهنگی سفارت ترکیه در تهران خواهد داشت

    طی کنسرت دو نوازی «هادی سپهری» و «سپیده شایان راد»
  • هادی سپهری و سپیده شایان راد

    هادی سپهری و سپیده شایان راد

    تور کنسرت های موسیقی «هادی سپهری» به مناسبت نوروز در چند شهر از کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

    هادی سپهری سرپرست گروه موسیقی تلفیقی آواز (گروه مشترک بین ایران و ترکیه) این بار همزمان با عید نوروز در شهرهای کارص (سه شب)، ازمیر (سه شب) و آنکارا (یک شب) همراه با «سپیده شایان راد» نوازنده ی ضربی به اجرای موسیقی کلاسیک ایرانی و موسیقی مردمی ترکیه خواهند پرداخت.

    «هادی سپهری» به عنوان نوازنده تار، باغلاما و آواز و «سپیده شایان راد» با نوازندگی تمبک و دربوکه در این کنسرت ها به هنرنمایی خواهند پرداخت، ناگفته نماند سپهری با ایجاد گروه «صدای آناتولی» از سال ۱۳۸۴ در داخل ایران به خصوص در دانشگاه تهران، دانشگاه گیلان و دانشگاه هنر اجراهای متعددی را برای معرفی ساز باغلاما و موسیقی مردمی ترکیه داشته است و طی یازدهم مارس امسال هم اجرایی را در مرکز فرهنگی سفارت ترکیه در تهران خواهد داشت.

    شایان ذکر است که هادی سپهری (کارشناس موسیقی ایرانی و کارشناس ارشد قوم موسیقی شناسی از دانشگاه تهران) از سال ۲۰۱۰ در شهرهای مختلف ترکیه همراه با گروه آواز، که متشکل از هنرمندان ایرانی و ترکیه ای است، کنسرتهای متعددی داشته است.

    https://musiceiranian.ir/?p=101872
       

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *