×
×

با کلیپ «من عاشقم» نخستین قطعه رسمی گروه «آویستا»

  • کد نوشته: 100059
  • موسیقی ایرانیان
  • یکشنبه, ۲۵ام بهمن ۱۳۹۴
  • ۰
  • نخستین قطعه رسمی «آویستا بند» با حضور محمدرضا شیرخانلو با زیگر خردسال سینمای ایران تولید و منتشر شد. گروه «آویستا» گروه جوان و پر انرژی جدیدی‌ست که از سه سال گذشته فعالیت‌های خود را آغاز کرده است و با اخذ تمام مجوزهای لازم به زودی نخستین آلبوم رسمی این گروه نیز در بازار موسیقی کشور […]

    با کلیپ «من عاشقم» نخستین قطعه رسمی گروه «آویستا»
  • photo_2016-02-14_06-20-23نخستین قطعه رسمی «آویستا بند» با حضور محمدرضا شیرخانلو با زیگر خردسال سینمای ایران تولید و منتشر شد.

    گروه «آویستا» گروه جوان و پر انرژی جدیدی‌ست که از سه سال گذشته فعالیت‌های خود را آغاز کرده است و با اخذ تمام مجوزهای لازم به زودی نخستین آلبوم رسمی این گروه نیز در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد.

    گروه موسیقی پاپ «آویستا» متشکل از چهار خواننده و چهره جوان به نام‌های: « نیما آرمانفر، اشکان اشتری، آیدین گرجی و آریا نیکوکار» است که نخستین قطعه این گروه به نام «من عاشقم» جهت انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است. «آویستا بَند» فعالیت‌های خود را از سال ۸۹ آغاز کرده و به مرور از سال ۹۱ دوران حرفه‌ای فعالیت‌های این گروه شکل گرفته است.

    همه اعضای گروه به عنوان خواننده و آهنگساز در «آویستا» فعالیت دارند و عمده تنظیمات نیز اثر آیدین گرجی است. هنرمندان و برخی چهره‌های شاخص حوزه موسیقی در کشور از قبیل امیرمیلاد نیکزاد، مهران عباسی و… از جمله موزیسین‌هایی هستند که در نخستین آلبوم رسمی این گروه که قرار است اوایل سال آینده روانه بازار موسیقی کشور شود، با آویستا همکاری کرده‌اند.

    برای این قطعه موزیک ویدئوی جذاب و خوش ساختی با حضور «محمدرضا شیرخانلو» (بازیگر خردسال سینمای ایران) تهیه و تولید شده است که در روزهای آینده این موزیک ویدئوی خوش ساخت منتشر خواهد شد.

    https://musiceiranian.ir/?p=100059
       
    برچسب ها

    مطالب مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *